Tema resimleri Storman tarafından tasarlanmıştır. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Popular Posts

3 Mart 2013 Pazar

5TE.03 MART ADANA TAHMİNİ --BANKOCU--

KALAN PARA;5315 TL-144TL(adanakuponu)=5171tl


1.AYAK;
Geçen yarışında 1.lik elde eden 2-İlşah favorim.Fakat artan kilosu ve atın bu kiloyla bu mesafede yaptığı geçmişteki yarşlarına bir bakarsanız, dezavantajlı old. anlayacaksınız.4-Teksen,8-Darbe ve 9-Özdil rakipleri.

2.AYAK;
Favorim 7-Rail Bird fakat ilk defa uzun mesafede denenecek tayların varlığı belirsizlik yaratıyor.Öncelikle 2-Bella Hena, Çıkmazhanla anadan babadan kardeş, tam bir uzuncu..3-Deltarun,4-Mara Nehri,5-Mares, 6-Quantm Girl,7-Rail Bird,8-Speed runner,9-Tek Aşkım ve 10-Uysal diyorum...

3.AYAK;
Kazanma özürlü 4-Yalınay favorim.3-Ağınlı ve 5-Akoğuz en güçlü rakipleri.Vallahi doğruyu söylemek gerekirse burada her atın şansı var.Hepsi..

4.AYAK;
2-Çalık ayakları düz bassın, bankom..

5.AYAK;
1-Selmet,2-Akeneton ve 3-My bumble bee..

6.AYAK;
7-Kamkam yine gelir gibi geliyor. ama son yarışında 6-O benim Oğlum çok iyi koştu bu kez daha şanslı..5-King Bolt

KUPONUM;144 LİRA

2 on: "5TE.03 MART ADANA TAHMİNİ --BANKOCU--"
  1. hesabımdaki miktara göre limite dayanan bir kupon kurmuştum ve birinci ayak İlşah banko oyuna girecektim,ancak gözüm tutmadı 5 liye çevirdim.. İlşah hakkındaki yorumunuzu şimdi gördüm ve..tebrik ederim.. çok güzel bir tespit olmuş..yarış günü görsem belki Darbe banko oyuna girebilirdim... başarılar..

    YanıtlaSil
  2. zaten genelde arap atlarına güven olmaz..İlşahın o kadar favori çıkması da beni şaşırttı o kiloya rağmen..Darbe'de zaten geleceğinin sinyallerini veriyordu..

    YanıtlaSil