Tema resimleri Storman tarafından tasarlanmıştır. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Popular Posts

25 Haziran 2013 Salı

5'Te..25 Haziran Ankara Tahmini-By Suspicious-



Kalan Kredi;3898

1.Ayak:Günün ilk ayağında herşey olabilir Hepsi.

2.Ayak:Önde kuracapı temposuyla düzlükte yakalanmassa Hulisibey rahat bir yarış çıkarabilir.Ama rakipleride var Şero Şero ve Deli Badiy'dir.Form tutmaya çalışan Aygülüm ve Çokkazan kızı Bomba.

3.Ayak:1500m'li mesafede koşmuş yarışta dikkatimi çeken Montrachet My Pegasus'un ardın aldığı ikincilikle Bir dahaki yarışımda ben Geliyorum dercesine iyiydi bana göre.Ben de son sözü A.Kurşun'a bırakıyorum Banko.

4.Ayak:Krem ve Unicornus'ın yapacağı mücadele birinciyi belirler.

5.Ayak:Biraz ara verdikten sonra galop yaparak form tutan First Ever ilk şanslı isim.New Partner ve Sabır Oğlum favorinin iyi koşamaması halinde devreye girerler.Fast Ocean ve Kentuckian Bomba.

6.Ayak:Mavikurt ve Yunus su ilk şanslı isimler.Akkurt ve Koryürek  ihmale gelmez.

Tutar;80 Lira

0 on: "5'Te..25 Haziran Ankara Tahmini-By Suspicious-"