Tema resimleri Storman tarafından tasarlanmıştır. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Popular Posts

28 Ocak 2015 Çarşamba

28 Ocak Bursa Tahmini-Altılı Tilkisi-



Kasa:1767-36=1731
Altılı Tilkisi Çatı
xxxx-xxxx-xxxx

28-01-15 321
Bursa

6LI GANYAN14,39
1)1,2,5,6,9
2)H
3)4
4)1,3
5)1
6)3,13

BAH.TOP14,39

xxxx-xxxx-




1.Ayak:Günün ilk ayağı 4 ve yukarı arapların Handikap 14 mücadelesi ile başlıyor.Bursa sağanak yağmur var ve yağmurda giden orjinler mutlaka yazılmalı.Bunlardan ilki Toydemir Batur formda da zaten ilk şanslı isim.Livorn ve Alangu'yu dikkate alalım.Akçabey bir solukta bitirebilir.Şahserdar ve Bugün bomba yapmasını beklediğim Rana Ateşi ihmale gelmez.

2.Ayak:Günün ikinci ayağında bombayı patlatacaklar gibi ben Hepsi diyorum ve en bombasını bekliyorum.

3.Ayak:Bu ayakta çok gidip geldim 2 isim sonrasında 3 isim arasında gidip geldim kim bunlar;Yıldızhan Star,Akoğuz ve Cerrah şimdi bir isimi eledim.Yıldızhan Star neden eledim?Çünkü yaptığı yarışlarla belki bir üst gruba göz kırptı ama bu grupta havada yağmurlu pek şans sahibi olamayacağını düşündüm ve rakipleri çok ciddi ve çok formda isim.Bu isimi eledikten sonra Cerrah'ı tek atmaya karar verdim sonra pist değişince Akoğuz aklımı tekrar çeldi.Bu iki ismin orjini Sulu kumu iyi basıyor birisini elemek zorunda kalıp %50 şansa bırakmak zorundayım.Ben kalite orjini ve kendisi kumaş bir isim olan Cerrah bugün rakiplerini geçmesini bekliyorum Banko.Ama eğer at yazıcak varsa yanına Akoğuz kesinlikle yazılmalı.

4.Ayak:Formda olan Aslan Dayı bugün ilk şanslı isim.Islak kuma yatkın olan Külünk Ağa eküri desteği ile yazılmalı.Batuhan Bey'e DİKKAT!.

5.Ayak:Yaptığı derecelerle ve çıkardığı iyi işlerle son yarışında kaybedilen hatalı bir yarışta Bishamon bugün büyük söz sahibi olabilir.Alternatif Tek'te olabilir.Ancak bir isime dikkat edelim.Islak kumda iyi giden Eudemos bugün bombayı patlatabilir kesinlikle yazalım.Charisma çıktığı gibi bir solukta bitirebilir.Yazmakta fayda var.Midas Touch yeri olanlara önerim.

6.Ayak:Vardarlı ve Cancanbey'in yapacağı mücadele birinciyi belirler.

0 on: "28 Ocak Bursa Tahmini-Altılı Tilkisi-"